top
logo

wykaz1

Przejdź do formularza zgłaszania awarii oświetlenia

T-24

Przejdź do Biuletyn Informacji Publicznej

Przejdź do dokumentów do pobrania

Przejdź do strony haszgru.pl

logo cityparkapp

Przejdź do strony mpay.pl

Przejdź do strony skycash.pl

Przejdź do strony Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

Przejdź do strony Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Przejdź do strony bezpieczny-przejazd.pl


Start INWESTYCJE Inwestycje drogowe - zakończone Budowa Trasy Średnicowej Etap II - odcinek 1
Budowa Trasy Średnicowej Etap II - odcinek 1 Drukuj
Wpisany przez Administrator piątek, 10 września 2010
Poprawiony: czwartek, 05 lipca 2012

Budowa Trasy Średnicowej Etap II od ul. Droga Łąkowa do ul. Południowej w Grudziądzu

Opis inwestycji.

Przedmiotem inwestycji II Etapu Trasy Średnicowej jest budowa nowego połączenia drogowego od ul. Południowej do wybudowanego w ramach I Etapu ronda w ul. Droga Łąkowa w Grudziądzu. Cała inwestycja znajduje się w granicach administracyjnych miasta Grudziądza. Docelowo cała Trasa Średnicowa ma łączyć autostradowy Węzeł „Grudziądz” z ul.Paderewskiego (droga krajowa nr 16 i nr 55). Etap II jest odcinkiem środkowym całego zamierzenia, z tymczasowym połączeniem poprzez ul.Południową z ul. Szosa Toruńska. W przyszłości przewiduje się przekwalifikowanie Trasy Średnicowej jako odcinka drogi krajowej.

W ramach planowanej inwestycji wybudowana zostanie nowa dwujezdniowa ulica klasy G, w większości po nowym terenie. Częściowo nowa ulica przebiegać będzie po śladzie istniejącej ul.Solidarności. Przewiduje się również wykorzystanie pod jedną z jezdni Trasy istniejącej ul.Lotniczej. Na odcinku od ronda Ks. J. Popiełuszki do ul. Hallera wykonane zostały wcześniej elementy Węzła „Warszawska”, które zostaną w pełni wykorzystane na planowanym obecnie etapie inwestycji. Zakres i lokalizację inwestycji pokazano na Planie orientacyjnym.

W ramach inwestycji przewiduje się również:

  • przebudowę istniejących skrzyżowań z ul. Hallera na Węźle „Warszawska”:
  • budowę węzła „Warszawska” na który składają się:
    • wiadukt WD-4 na ul. Hallera o dł. 2 x 47m
    • łącznice: DL-1 o dł. 295m, DL-4 o dł. 275m, DL-5 o dł. 240m
  • przebudowę ul. Południowej do ronda Dmowskiego, wraz z jej poszerzeniem i przebudową
  • przejazdu kolejowego do kategorii B (półrogatki samoczynne); [przebudowa urządzeń torowych i sterowania ruchem w pasie kolejowym objęta jest odrębnym pozwoleniem na budowę ;
  • przebudowę ul. Hallera na odcinku do Nauczycielskiej na długości ok. ~450m
  • przebudowę odcinka ul. Parkowej na długości ok. ~250m;
  • budowę drogi dojazdowej w rejonie cmentarza i skrzyżowania z ul. Parkową, wraz z parkingiem;
  • budowę drogi dojazdowej do budynków przy ul. Lotniczej od strony Parkowej o dł. ~300m wraz z miejscami parkingowymi oraz chodnikiem;
  • budowę chodników i ciągów pieszo-rowerowych;
  • budowę oświetlenia trasy;
  • budowę odwodnienia ulic i skrzyżowań poprzez kanalizację deszczową;

    Całkowita długość projektowanej budowy drogi wynosi łącznie 4,358.15 km (w tymprzebudowa ul. Południowej 143.25m).

    Wykonawca:

    Konsorcjum w składzie:

    1. Pajo Sp. z o.o.
      ul. Sobieskiego 88, 62-032 Luboń
    2. DIPP Autostrady Sp. z o.o.
      ul. Botaniczna 10, 60-586 Poznań
    3. IC Construccion, Ingenieria y Gestion de Obras S.A.
      Pampeluna (Nawaru), Ctra Artica Nr 29, Hiszpania
    4. IC Construccion Polska Sp. z o.o.
      ul. Żydowska 9, 61-761 Poznań

    Koszt inwestycji : 48 376 574,95 zł brutto

    Data podpisania umowy: 23.06.2010

    Przekazanie placu budowy: 26.07.2010

    Przeczytaj również :


     




     

    bottom
    ©2009-2017 Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu

    Designed by: Free Joomla 1.5 Template, .mx domain. Valid XHTML and CSS.

    Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Aby dowiedzieć więcej przeczytaj Informacje szczegółowe.

    EU Cookie Directive Module Information