top
logo

wykaz1

Przejdź do formularza zgłaszania awarii oświetlenia

T-24

Przejdź do Biuletyn Informacji Publicznej

Przejdź do dokumentów do pobrania

Przejdź do strony haszgru.pl

logo cityparkapp

mpay

Przejdź do strony skycash.pl

Przejdź do strony Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

Przejdź do strony Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Przejdź do strony bezpieczny-przejazd.pl


Budowa Trasy Średnicowej Etap II - odcinek 1 Drukuj
Wpisany przez Administrator piątek, 10 września 2010
Poprawiony: czwartek, 05 lipca 2012

Budowa Trasy Średnicowej Etap II od ul. Droga Łąkowa do ul. Południowej w Grudziądzu

Opis inwestycji.

Przedmiotem inwestycji II Etapu Trasy Średnicowej jest budowa nowego połączenia drogowego od ul. Południowej do wybudowanego w ramach I Etapu ronda w ul. Droga Łąkowa w Grudziądzu. Cała inwestycja znajduje się w granicach administracyjnych miasta Grudziądza. Docelowo cała Trasa Średnicowa ma łączyć autostradowy Węzeł „Grudziądz” z ul.Paderewskiego (droga krajowa nr 16 i nr 55). Etap II jest odcinkiem środkowym całego zamierzenia, z tymczasowym połączeniem poprzez ul.Południową z ul. Szosa Toruńska. W przyszłości przewiduje się przekwalifikowanie Trasy Średnicowej jako odcinka drogi krajowej.

W ramach planowanej inwestycji wybudowana zostanie nowa dwujezdniowa ulica klasy G, w większości po nowym terenie. Częściowo nowa ulica przebiegać będzie po śladzie istniejącej ul.Solidarności. Przewiduje się również wykorzystanie pod jedną z jezdni Trasy istniejącej ul.Lotniczej. Na odcinku od ronda Ks. J. Popiełuszki do ul. Hallera wykonane zostały wcześniej elementy Węzła „Warszawska”, które zostaną w pełni wykorzystane na planowanym obecnie etapie inwestycji. Zakres i lokalizację inwestycji pokazano na Planie orientacyjnym.

W ramach inwestycji przewiduje się również:

  • przebudowę istniejących skrzyżowań z ul. Hallera na Węźle „Warszawska”:
  • budowę węzła „Warszawska” na który składają się:
    • wiadukt WD-4 na ul. Hallera o dł. 2 x 47m
    • łącznice: DL-1 o dł. 295m, DL-4 o dł. 275m, DL-5 o dł. 240m
  • przebudowę ul. Południowej do ronda Dmowskiego, wraz z jej poszerzeniem i przebudową
  • przejazdu kolejowego do kategorii B (półrogatki samoczynne); [przebudowa urządzeń torowych i sterowania ruchem w pasie kolejowym objęta jest odrębnym pozwoleniem na budowę ;
  • przebudowę ul. Hallera na odcinku do Nauczycielskiej na długości ok. ~450m
  • przebudowę odcinka ul. Parkowej na długości ok. ~250m;
  • budowę drogi dojazdowej w rejonie cmentarza i skrzyżowania z ul. Parkową, wraz z parkingiem;
  • budowę drogi dojazdowej do budynków przy ul. Lotniczej od strony Parkowej o dł. ~300m wraz z miejscami parkingowymi oraz chodnikiem;
  • budowę chodników i ciągów pieszo-rowerowych;
  • budowę oświetlenia trasy;
  • budowę odwodnienia ulic i skrzyżowań poprzez kanalizację deszczową;

    Całkowita długość projektowanej budowy drogi wynosi łącznie 4,358.15 km (w tymprzebudowa ul. Południowej 143.25m).

    Wykonawca:

    Konsorcjum w składzie:

    1. Pajo Sp. z o.o.
      ul. Sobieskiego 88, 62-032 Luboń
    2. DIPP Autostrady Sp. z o.o.
      ul. Botaniczna 10, 60-586 Poznań
    3. IC Construccion, Ingenieria y Gestion de Obras S.A.
      Pampeluna (Nawaru), Ctra Artica Nr 29, Hiszpania
    4. IC Construccion Polska Sp. z o.o.
      ul. Żydowska 9, 61-761 Poznań

    Koszt inwestycji : 48 376 574,95 zł brutto

    Data podpisania umowy: 23.06.2010

    Przekazanie placu budowy: 26.07.2010

    Przeczytaj również :


     




     

    bottom
    ©2009-2018 Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu

    Designed by: Free Joomla 1.5 Template, .mx domain. Valid XHTML and CSS.

    Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Aby dowiedzieć więcej przeczytaj Informacje szczegółowe.

    EU Cookie Directive Module Information